Reklamation & Garanti

Reklamations- & Garanti-formular.

Er der problemer med dit produkt som du har købt hos os?

Fortvivl ikke. Der er 2 års garanti på ALLE vores produkter og vi står 110% inde for kvaliteten og funktionen heraf.

Udfyld venligst formularen og få oprettet din sag hurtigt og nemt online.

Så vender vi retur til dig så hurtigt som muligt!

Dine kontaktoplysninger:

(Dette er også oplysningerne hvorved produktet returneres til efter endt service)

Betingelser & Vilkår for Reklamation / Garanti:

 

Du skal huske at tage kopi/backup af det der er på enheden og som skal gemmes inden du sender den ind til os.
Vi påtager os intet ansvar for den data der ligger på enheden og gør ydermere opmærksom på at enheden typisk altid bliver nulstillet i forbindelse med service (Hvilket betyder at alt bliver slettet fra enheden!)

Garanti & Reklamation forudsætter at der er tale om en produktfejl. Hvis enheden f.eks. er blevet påført skade udefra og dette har indvirkning på enhedens funktion, eller er direkte årsag til den pågældende fejl, så er dette ikke omfattet af Garanti eller Reklamation.

Væskeskade er IKKE omfattet af Garanti eller Reklamation. Undersøg her i stedet med dit forsikringsselskab om du har en udvidet elektronikforsikring der dækker skader af denne art.

Vi påbegynder service umiddelbart efter modtagelse af produktet. Der kan være forhold som gør at servicen tager længere tid. Blandt andet hvis der skal skaffes reservedele hjem til produktet. Eller f.eks. hvis fejlen på produktet kun er periodisk og kræver en grundigere undersøgelse for at komme frem til en løsning.

Den typiske behandlingstid for en servicesag er 1-2 uger. I særlige tilfælde(Som f.eks. nævnt herover) kan service vare op til 4 uger. Såfremt vi under forløbet finder frem til at produktet ikke kan repareres indenfor denne tidsramme vil vi ombytte til tilsvarende produkt. I situationer hvor dette ikke er muligt, vil du blive kontaktet af os for at finde en tilfredsstillende løsning til dig.

Vi er berettiget til at opkræve et rimeligt undersøgelsesgebyr & dækning af fragtomkostninger i tilfælde af at sagen ikke er dækket af Reklamation eller Garanti. Med mindre andet er særskilt oplyst forud, er standardtaksten for begge ting samlet Kr. 499,-

Sagen skal være os i hænde senest 3 uger fra anmeldelsen ellers vil sagen automatisk blive afsluttet og afvist.

Sager som henligger grundet manglende respons eller som er afsluttet vil maksimalt blive opbevaret hos os i 3 måneder. Herefter bortskaffes de uden ansvar.

Efter endt service vil vi returnere produktet til dig, til en pakkeshop nærmest den angivne kontakt adresse.

 

 

Praktisk info:

 

I forbindelse med forsendelse:
Vi sender dig en forudbetalt GLS pakkelabel til din e-mail som du skal udprinte og sætte på kassen, som produktet sendes retur i.
Det er vigtigt at du fjerner eller tydeligt overstreger alle andre labels samt stregkoder på emballagen så det kun er den nye label der er synlig.
Pakken med pakkelabel påført skal blot afleveres på nærmeste GLS Depot eller pakkeshop.

Produktet skal du sende retur på samme måde som du modtog den oprindeligt. Lader skal medfølge. (Evt. gerne i original kasse hvis dette er muligt, den er nemlig designet til transport af produktet  )

Ellers anvendes tilsvarende papkasse med grundig emballering af produktet i bobleplast og papir udenom så den ikke kan beskadiges under transport (Dette ville nemlig ikke være omfattet af garanti og reklamation)

En vejledning til korrekt indpakning findes her: -LINK-


Så sørger vi for at der bliver taget hånd om den hurtigst muligt så snart den er ankommet.